Boss, I Miss You Eisya Naziera Safiyah

ISBN:

Published: April 2015

Paperback


Description

Boss, I Miss You  by  Eisya Naziera Safiyah

Boss, I Miss You by Eisya Naziera Safiyah
April 2015 | Paperback | PDF, EPUB, FB2, DjVu, AUDIO, mp3, ZIP | | ISBN: | 7.62 Mb

PYQA menyambut cinta yang ditaburkan oleh bosnya iaitu Farid setelah sekian lama membenci lelaki itu. Ini gara-gara Farid yang sebelum ini berkelakuan mengalahkan Israel, tiba-tiba menjadi seorang yang sangat alim. Mengalahkan ustaz yang baru balikMorePYQA menyambut cinta yang ditaburkan oleh bosnya iaitu Farid setelah sekian lama membenci lelaki itu. Ini gara-gara Farid yang sebelum ini berkelakuan mengalahkan Israel, tiba-tiba menjadi seorang yang sangat alim. Mengalahkan ustaz yang baru balik dari Tanah Suci.‘Kau taburkan cinta kepadaku bagaikan petani menabur baja pada pokok yang ditanam.

Semakin lama, aku semakin subur oleh cintamu. Lalu, aku memberikan kau buah bahagia untuk kita mengauli asmara bersama-sama.’ PYQAKebahagiaan bersama Farid membuatkan Pyqa berasa damai. Namun, apa dikecapi Pyqa telah direntap oleh seorang perempuan berhati keparat yang mendampingi Farid.‘Aku hadir di sisimu sebagai bidadari yang memberikan kepuasan yang sangat luar biasa. Percayalah, kau akan menikmatinya sehingga menjadi ketagihan.’ SHIRATeknik world class lady diberikan Shira kepada Farid iaitu keseronokan terlarang, telah membuatkan lelaki itu memiliki hati busuk mengalahkan Firaun.

Kini Farid melihat Pyqa seperti besi berkarat yang tidak mempunyai apa-apa nilai.“Kau memberikan cinta yang diterjemahkan dengan cara ciuman dan dakapan. Terus terang, aku muak cara cinta klisemu itu. Aku kini benar-benar mahukan cinta baharu agar membuatkan aku menjadi gila bayang.’ FARIDPerbuatan musibat Farid disambut Pyqa bersama air mata kesengsaraan. Bagaimana Pyqa hendak mengharungi dugaan ini? Adakah dia harus menjadi abdi kepada Farid yang sudah memiliki hati seperti firaun itu atau menjadi srikandi untuk mendapatkan keadilan? Kedua-dua perkara itu harus dipilih salah satu oleh Pyqa.

Dalam mengharungi kesengsaraan itu, bayangan Fahmi mula menjadi segar dalam ingatan Pyqa.‘Kasih sayang tidak boleh terbina jika seorang sahaja yang berusaha. Begitulah juga cinta, ianya harus dilakukan secara bekerjasama agar menjadi utuh dan berkekalan.’ FAHMI



Enter the sum





Related Archive Books



Related Books


Comments

Comments for "Boss, I Miss You":


happinesshealthycafefl.com

©2012-2015 | DMCA | Contact us